mandag den 11. juni 2012

Det plejer jeg aldrig....

At genlæse en bog, men p.t. Kører jeg på pumperne m.h.t. Læsestof. Så jeg nuppede Camilla Lackbergs "Stenhuggeren", som jeg læste i 2007, og kan faktisk ikke huske plottet. Er det et tegn på, at man er gammel?? Nå, men jeg nyder at læse indtil min bestilling fra saxo.com kommer. Tager tilbage til Schweiz for at ordne praktiske gøremål, så som betale regninger og tømme postkasse. Datteren tager til London for at besøge sin storebror. Det er stort. De plejer at skændes vildt, men nu gør sønnike rent, og køber ekstra dyne, så søster kan sove på sofaen. Han har spurgt på sms hvad hun spiser til morgenmad, for han vil købe ind. Jeg er rørt! Måske De alligevel får et godt søskende forhold...

15 kommentarer:

  1. Det er da betrykkende at vide, tak! Har du iøvrigt set tv2 bloggens

    venner på FB?

    SvarSlet
  2. Uha, Stenhuggeren den er GOD! ;) Kunne være jeg også snart skulle starte forfra på nogle af mine mange gode krimier.... :) Jeg er netop gået i gang med den seneste Camilla Läckberg - er faldet lidt af på den efter Christian har meldt sin ankomst! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst englemagersken, den er ret sørgelig, synes jeg.

      Slet
  3. Jeg tror de fleste søskende har deres op og nedture, især når de rammer en vis alder. Det lyder til de rigtig skal hygge sig, og at brormand nok skal få hende til at føle sig velkommen og hjemme :)

    SvarSlet
  4. Ja, tak - det håber jeg på.

    SvarSlet
  5. Hej! Håber også mine 2 poder får et stærkt bånd på sigt....Har lige set Nobels Testamente, mener den bygger på en af Läckmanns bøger...den var rigtig spændende.

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Vidste ikke den var filmatiseret. Det er foresten Liza Marklund der har skrevet den ;-)

      Slet
    2. Nårh ja, sorry...men den havde premiere for et par måneder siden. Tak for kig i feriebilleder, ser skisme fedt ud. Fortsat god sommer.

      Slet
    3. tak i lige måde! Er på vej til DK. Måske man skulle pakke lange bukser og en sweater?

      Slet
    4. Ja, her er ustadigt sommervejr (typisk dansk) dog ind i mellem ret lummert. Så du skal nok bruge alt lige fra shorts til lange bukser/trøjer, desværre....

      Slet
  7. Læser du nogensinde tyske bøger? Nu du bor i sprogområdet.

    SvarSlet
  8. Der ramte du et ømt punkt, for det gør jeg ikke. Læser gerne på engelsk. Håber du har det godt.

    SvarSlet
  9. Alt den bogsnak gør mig sulten, skal vi ikke snart have noget sommermad? :-)

    SvarSlet
  10. Anonym, har kun haft min i-pad de sidste måneder, og der kan man ikke oploade billeder. Håber alt er vel hos dig.

    SvarSlet