søndag den 29. juli 2012

En dejlig dag.

Startede med en halv time på motionscyklen - endelig kom jeg igang. Manden løb på løbebåndet - derefter en tur i poolen og en kop kaffe. Ah, det er en god start.

Vi havde besluttet at spise frokost på en restaurant oppe i bjergene. Søn og datter kørte derop, men vi gamle hikede derop. Det var en tur på ca. 25 min. - spiste en hyggelig frokost. Restauranten var fuld - der er klassisk koncerter i byen, så her er mange turister. Vi gik ned af bjerget efter frokost, blev da noget svedende... pyh ha. I får lige et par snapshots taget med mandens mobil, da jeg ikke havde kamera med. Solen skinner og jeg har allerede forberedt aftensmaden. Så skønt med en aktiv dag.

Alperne er skønne om sommeren.

Jeg elsker simpelthen roen i naturen.







God søndag aften.

1 kommentar:

  1. Åh det ser dejligt ud. Og skønt med en tur på motionscyklen, det føles altid rart at komme igang igen.

    SvarSlet