torsdag den 11. oktober 2012

Spise med Price.





Nu kan jeg normalt ikke se dansk tv, men har hørt en del om de herrer Price. I aften skulle menuen stå på fisk, så jeg fik lyst til at lave en rødtunge pakke. som jeg havde set på youtube.








Fint snittet fennikel, porer svitses til de er bløde. Soltørret tomater og sorte oliven uden sten tilsættes.
Dette køles ned.


Fennikel frø og hel sort peber knuses i en morter.


En lille side salat.

En enkelt pose vild ris koges i 20 min.


Fiskepakken - 10 min. ved 200 gr.

Sikke en skøn duft, der stiger op, når man åbner pakken.


Lidt creme fraiche dressing med dild og 2 fed hvidløg.

Manden var meget begejstret for en sund og mættende middag.

God aften.



3 kommentarer:

  1. Det ser dælme da lækkert ud Space... Kunne være menuen hos os snart skulle være fisk igen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en nem og hurtig middag. Kan findes på youtube - Price's slanke program.

      Slet
  2. Mange tak Erasmine, det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på.

    SvarSlet