onsdag den 17. oktober 2012

"Pjække dag"

Tænk at man som 47 årig kan huske den følelse af pjækkedag!

Manden tog i går til Belgium for at køre på en formel 1 bane i dag. Han kommer hjem igen i morgen.

Jeg stod op til normal tid for at fodre og lufte Bernie, men gik så i seng igen og snuede en times tid. Jeg gad ikke redde seng, og tog bare noget joggingtøj på. Børstede tænder, men gad ikke gå i bad.

Har været utrolig doven - læst rigtig meget. Vejret var dejligt, så sad på terrassen en times tid.

Eneste fornuftige ting var at jeg støvsugede hele hytten - Bernie fælder en del.

Nu ser jeg lidt tv/ læser/ på computer, jo man kan vel multi-taske.

God aften.

6 kommentarer:

  1. Hej Space
    Bloggen skulle lige afprøves - om jeg kunne skrive herinde - og det ser tilsyneladende ud som om.
    Pjækkedag? Så tror jeg faktisk jeg kan være med. Stop op 9:30 og fik frokost ved 12 tiden hvorefter jeg lige snuppede en lille 5 kvarters "morfar". Nå, det bekom mig nu meget godt. Efter aftensmaden der bestod af kyllingebryst i Coca-Cola med Ris fik jeg lige en time på øjet.
    Blodtryk og kolesterol er helt fint - nu efter vægttab, men min diabetes 2 må på et eller anden plan drille lidt, for jeg er lige så træt som en alderdomshjem ;)
    Tro det eller ej, men for over 20 år siden kørte jeg på Jyllands-Ringen - i en ganske almindelig personvogn - til glatbanekørsel - det var sjovt.
    Efter jeg var udsat som en grimmer ulykke for 13 år siden, har jeg ikke brudt mig om for høje hastigheder - farten dræber - og så er jeg vel blevet lidt for gammel til høje hastigheder, kører helt på landeveje eller motortrafikveje - det er osse mere passende til vores lille blå pot.
    Vi har hverken hund eller kat, men alligevel bliver der støvet, så jeg går en tur ugentlig med støvsugeren - det må gerne se ud til at hjemmet bliver brugt, uden det er møgbeskidt eller for rodet.
    Læser altid dine indlæg - det er mig noget besværligt at kommentere - ført nu fandt jeg ud af, at koden er delt i 2.
    Mvh. Anette & Jan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt med en hilsen fra heden :-)) Tak for det.
      Jeg troede egentlig ikke jeg havde det der kode- noget på min blog. Men synes selv det er møg svært at se, hvad man skal skrive for at kommentere.

      Har I ikke en blog herinde?

      Slet
  2. En pjækkedag skal der til engang imellem:)

    SvarSlet
  3. Det er nu meget hyggeligt blot at læse lidt på forskellige blogge, for det er hvad tiden rækker til - andet skriv bliver sendt pr. post - og det er faktisk endnu mere hyggeligt. Vi har ingen blog nogen steder - vi er slet ikke på facen, dertil holder vi for meget af vores privatliv.
    Nå, men jeg bruger en masse dejlig tid i køkkenet - rib-eye-steak er mit foretrukne "fedtfattige" men smags fyldte kød, godt efterfulgt af kronhjort steak - må vist holde lidt igen, thi det er hele sammensætningen der skal være i top.
    Mvh. Anette & Jan

    SvarSlet