tirsdag den 27. december 2011

Og det var så den jul.

Julepynten er væk - det er nu rart nok, selvom vi ikke havde meget fremme. Mangler endnu at brænde adventskransen og juledekorationen ned.

Aftensmaden er en kogt hamburgryg med blomkål og små brasede kartofler på panden.

Vejret var skønt i dag - men der var alt for mange mennesker på ski, så håber i morgen bliver dagen for mig.

Skal holde nytår på en restaurant/ club med de 2 teenagere. Det håber jeg bliver sjovt - tænk sønnike der er 19 år har altid holdt nytårsaften med os. Men ok. plejer jo også at lokke med en lille ferie - normalt en skiferie, men sidste år var vi på Mustique. Det var en kæmpe oplevelse for os alle.

Nå, nu skal svinet hvile - altså hamburgryggen, så jeg må igang med grøntsagerne.

God aften blogspot land ;-)


5 kommentarer:

  1. Hö hö, hvor du kan i dag ;)

    Min datter på nu 23 har også holdt nytår hjemme, kun 2 gange har vi ikke väret sammen, andre gange er hun taget videre senere. I år skal hun hjem til DK og feste, men vi har haft en dejlig lang juleferie sammen.

    Her ryger julepynten ned i morgen. Min mellemste er blevet 18 år i dag, og julepynten ryger altid ned dagen efter hendes födselsdag.

    Nytår bliver meget stille her, det ser ud til det kun er mig og den mellemste der er hjemme, så hun skal forkäles med god mad, og så vil vi sikkert hygge med en masse godt tv eller en stak film. Vi tager revange näste år.

    Det lyder alt for fedt sådan at tage på club sammen, det tror jeg også vi skal pröve en gang her:)

    En dejlig aften til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Ja, det kan anbefales at der sker lidt. Kan blive lidt kedeligt at sidde 4 mennesker her og kigge på hinanden. Så ser man i det mindste nogle andre mennesker og hører lidt nyt musik. Det værste er hunden, han er IKKE glad for fyrværkeri. Men regner med at rulle gardinerne for og tænde lidt lys og musik. Og så kommer vi nok ikke ALT for sent hjem. Desværre plejer jeg at være den der er mest træs ( læs: fuld ).......

    SvarSlet
  3. Det har du faktisk helt ret i, så näste år tror jeg vi skal pröve noget nyt her i huset :)
    Ja der er mange hunde der ikke kan lide når der bliver skudt af, men luk du ned og tänd for musikken, så er jeg sikker på han sover sig fra det meste.
    Man skal vel fyre den af den ene gang om året, det er dog flere år siden jeg har väret fuld til nytår, og det bliver jeg i hvert fald heller ikke i år, så drik og fest du bare for mig også ;)

    SvarSlet
  4. Har lige bestemt at vi kører hjem i morgen og sætter hunden i hans vante kennel langt ude på landet. Ungerne har mega meget baggage, som de jo skal ha med videre til forskellige steder.

    Så overnatter vi en enkelt nat og kører tilbage hertil og holder nytår. Vi henter så hunden igen d. 3-4. 1. og så begynder hverdagen så småt igen.

    Nå, nok mere derom senere.

    SvarSlet