lørdag den 31. december 2011

Velkommen til et nyt år!

Nye muligheder, drømme, ideer, oplevelser, bekendtskaber - ja listen er uendelig. Jeg har kun een gang haft et nytårsfortsæt. Det var for 7 år siden, hvor jeg skoddede min sidste cigaret. Det er jeg glad for, for det er ikke nemt at ryge nogen steder mere. Husker for mange år siden på en ferie i USA, hvor vi måtte gå ud på gaden mellem retterne, hvis vi ville ryge. Hvor hyggeligt er det lige?

Nå, men næste år vi jeg skære ned på hverdags vinen. Det er drøn hyggeligt med et glas, når man står i køkkenet og laver mad. Men det render altså op, hvis det nærmest er hver dag. Samtidig er det ikke godt for vægten, når man gerne vil smide de der famøse 10 kilo. Nu må vi se hvordan det går. Jeg er ikke fanatisk - og har før været foran og tabt!!!!

Vejret er rigtig trist her i dag. Sådan noget gråt sne/ regn - det er smadtet overalt og ikke nemt at gå i.
Så når taxa'en kommer kl. 20 vil jeg ha de fornuftige støvler på og de fine sko med i en pose.

Ønsker alle her et Godt Nytår!

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår! Håber, at jeres aften bliver alle tiders ;-)

    Det er dælme flot, at du kunnet holde op med at ryge. Tror ikke, at jeg har lyst til at fralægge mig vanen, da jeg nyder smøgerne for meget. Vin drikker jeg et par gange om ugen, men kæresten har kun lyst til Cola.

    Til gengæld har han lyst til drinks denne nytårsaften, og snaldrede bliver vi helt sikkert ;-)

    Vejret er l¤rt - og har været det en lille uges tid: gråt, koldt og regn. Solebasse er bare så vidunderlig positiv for humøret.

    For første gang i umindelige tider sidder vi og lytter til gammel, nostalgisk musik. Åh, disse minder, hvor man var teen-ager og så skidegodt ud... Det gør man selvfølgelig stadigvæk, selv om de minus 10 kg m.m. ville pynte gevaldigt på nogle af os ;-)

    Skål - og skideværd med alle problemerne lige nu.

    Knus

    SvarSlet
  2. Pu-ha, Gakke jeg er ikke helt frisk i dag. Håber I kom godt ind i 2012. Og wau - du er stadig her på blogspot!

    SvarSlet
  3. Godt nytår space og gakke :) lyder til du har haft det sjovt i går, det er bare aldrig så sjovt dagen efter ;)
    Nu er vi klar til et nyt år smäkfyldt med nye muligheder, det er da dejligt. Vi får lige et par meter sne i dag her oppe - öv.

    SvarSlet
  4. Også godt nytår til dig NB ;-)

    Space: Jeg læste lidt om din aften på TV2 bloggen. Ingen kommentarer! ;-D
    Jeg har mærkeligt nok heller ikke været superfrisk i dag, men det var en rigtig hyggelig aften. Har sovet en del i løbet af dagen, men føler mig træt nok til at gå i seng nu. Godt det kun er nytår én gang om året ;-)
    Håber, du har det bedre nu.

    Jeg har ikke nogen blog her på blogspot mere, og får det heller ikke. Der gik for meget "ged" i teknikken, men selv om jeg slettede profilen, kan jeg åbenbart godt svare med mit blognavn. Fatter ikke en meter, og kæresten gider ikke rode med det.

    Vi snakkes ;-)

    SvarSlet
  5. Godt nytår til dig Space.

    Jeg drikker vin hver dag, men det blir ikke mere end et glas - højest to, jeg nipper aldrig til det i køkkenet.
    Til gengæld er jeg blevet glad for et glas portvin om aftenen, istedetfor en kop te. Når jeg tar et glas port, blir det ikke noget stykke brød eller kiks med ost, kun i weekenderne, hvis der er besøg.

    Vi høres og ses, nu er tv2 bloggen afgåët ved døden idag.

    SvarSlet
  6. Tak ilm PC.

    Tror et enkelt glas om dagen eller to er sundt, men her tømmes den gerne :-(
    Portvin får vi kun juleaften, men sådan er jo med vaner og traditioner.
    Men nu skal min hverdags vin-vane altså brydes. Havde godt nok lyst til et glas rødvin da manden lavede mexicansk mad i aftes. Men nej!

    Ja, tv2 bloggen afgik ved en langsom død.

    SvarSlet