lørdag den 24. december 2011

Skål på en Glædelig Jul.


Sidste år var vi nogle, der aftalte at mødes på tv2 bloggen og skåle med hinanden.

NB og jeg syntes, det var vældig hyggeligt, så vi tager traditionen op igen i år. Her har manden lige tændt op i pejsen, og den varmer ret godt. Pyh..

Kartoflerne er skrællet.
Risengrøden køler.
Diverse fade og skåle er linet op.

Tror anden skal i ovnen ved 4 tiden, men allerede med dette glas portvin er stemningen og roen ved at indfinde sig.

Ønsker alle en god jul - og NB, du har vist fået din største julegave lidt på forskud :-)

2 kommentarer:

  1. Åh altså det er så pinligt, jeg kommer for sent, Undskyld :( Jeg faldt i sövn på sofaen, det skal aldrig ske igen.

    Når det så er sagt så synes jeg det her er en rigtig hyggelig lille ting, lige at mödes til et glas i denne cyberverden:)

    Et dejligt glas portvin står her ved min side, jeg vil gerne skåle og önske dig käre space, en rigtig dejlig jul sammen med din skönne familie.
    Jeg gläder mig meget til at tage hul på endnu et år med dig i min verden.
    Kys hinanden :)

    Knus fra Sverige og skål :)

    PS: Ja sikken en julegave siger jeg bare, jeg kan slet ikke komme ned på jorden:)

    SvarSlet
  2. Det gør skam ikke noget, bedre sent end aldrig.

    Jeg glæder mig til at følge dig fremover.

    Knus.

    SvarSlet