fredag den 13. april 2012

Frokost på stranden i St. Tropez.

Hjemme igen efter en hyggelig påskeferie i Syd Frankrig med sønnike.

Vejret var meget blandet i år, men vi fik da nogle meget fine dage.

Skærtorsdag spiste vi en lækker frokost på Club 55 i St. Tropez. Restauranten var propfyldt.
Håber I kan fange den afslappede stemning.

Til forret fik jeg de lækreste hvide asparges med en vinagrette sauce til. Uhmmm..
Til hovedret en grillet Sole med ratatuille.

En flaske Domaine Ott Rose delte vi med søn og svigerdatter.
Jeg har en forkærlighed for træ, der har ligget i vand. Kan ikke lade være med at samle små stykker op, og de er så bløde at røre ved, og farven rigtig dejlig saltvands-lækker. Derfor synes jeg at denne strandbar er helt bedårende.

Hjemme på vores terrasse har jeg 3 skulpturer, som er træstammer samlet fra Vesterhavet og Geneve søen sat på en metal pind. Har vist dem tidligere på min gl. blog.

Alt imens vi nød foråret i sydens sol, fik datteren 20 cm. sne i bjergene, hvor hun går i skole.

Nå, men hjemme igen og har lige fået pakket ud. God weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg er ny læser hos dig:) Tak for kommentaren på min blog

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Velkommen her. Jeg husker dig fra tv2 og kommer af og til forbi din blog.

    SvarSlet