torsdag den 10. maj 2012

California intensive - part 4.

Søndag morgen startede vi med at udforske China Town. Det er den største kinesiske by uden for Kina. Jeg mener, at i retning af 70% af indbyggerne i San Fransisco er fra Asien.


Efter et par timers vandring tog vi ud til Yountville i Napa Valley, hvor vi skal mødes med nogle venner.


Her lejede vi cykler og fik hurtigt et godt overblik over byen, som er meget lille :-)

Vores danske venner kom først på aftenen, og det blev lidt sent.

Planen er vinsmagning de næste 2 dage. Vi besøgte i alt 6 vingårde og smagte en masse god vin.
Skal hilse og sige, at man læreer at spytte ud, selvom jeg synes det var sådan lidt tandlæge agtigt: Vær så god og skyl!

Her kommer lidt stemningsbilleder fra vores sidste dage på en ellers meget kompakt Californien rejse. Man kunne godt ha brugt lidt mere tid, men jeg synes vi så alle de ting, som vi gerne ville. Alt i alt er Californien en positiv oplevelse - meget mere ren og tryg end jeg havde troet.




Og nu har jeg afsluttet min lille rejse dagbog, håber I nød turen en lille smule.

2 kommentarer:

  1. Wow, hvor ser det skønt ud:) Tak fordi du delte din rejse med os læsere:) Jeg gad godt selv på sådan en rejse.

    SvarSlet
  2. :-) Tak, men det tog os lang tid at komme derover.

    SvarSlet