fredag den 11. maj 2012

Hvor er det kedeligt....

at være alene hjemme. Nej, det er vist lidt forkælet efter en fantastisk uge i Californien, men alligevel. Manden kørte til Monaco i går. Han skal se noget Classic Car Race og jeg gad ikke køre med. Kunne ellers ha brugt tiden i huset med Bernie, men jeg hader når vasketøjet piler sig op, så jeg blev hjemme.

Havde en slags "pjække" dag i dag. Blev i sengen længe og vimsede rundt i nattøj. Det er jo nok noget jetlag. Vejret var super  sol og ca. 25 grader men jeg blev inde og ordnede vasketøj/ læste. Er gang med en super bog af Christian Jungersen som hedder " Du forsvinder". Jeg plejer at være krimi-fan, men denne filosofiske kærlighedsroman har virkelig fanget mig.

Spiste en avokado med rejser, citron på en bund af salat, agurk og cherry tomater - men det er da ikke så hyggeligt at spise alene.

Håber jeg i morgen kan tage mig sammen til en løbe- eller gåtur.

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar