onsdag den 21. november 2012

En natteravn.

Sidder og hænger over computeren med et glas rødvin.

Har haft en hyggelig aften, hvor vi spiste ( alt for meget ) på en god Italiensk restaurant. Derefter tog vi i biografen kl. 20:15 og så SKYFALL. Jo, den var da meget god - selvom Daniel Craig ikke er min favorit James Bond.

Nå, men så skal vi faktisk tidligt op og til London i morgen tidlig. Vores sønnike bliver 20 år på lørdag, så vi skal lige over og hygge med ham. Har reserveret bord på MASH, der for nylig har åbnet restaurant i London.

Ellers har vi ikke de vilde planer for weekenden. Men at være sammen med sønnike og hans kæreste, det bliver hyggeligt.

Ved ikke om jeg tager min i-pad med, for så kan det jo være jeg poster et indlæg derovre fra.

Nu vil jeg rufle i seng.

God nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar