lørdag den 17. november 2012

Sviptur til København.

Hurtigt besøg fra torsdag til Lørdag - da vi skulle til en fest fredag aften!

Lidt dansk frikost blev nydt på Sankt Annæ:


Jeg startede med karry sild.

Manden fik 3 slags sild.
Lun leverposteg med champingons og bacon.

Manden fik også sylte, men det fik jeg ikke taget billede af. Man kan sige vi fik en lille dansk julefrokost.

Aftensmaden i dag er også hjemmebragt fra "Fine foods" i Kastrup lufthavn. Det er dansk rugbrød, 3 slags spegepølse, rullepølse, leverposteg og HC Andersen ost. Dejligt nemt når vi lige er kommet hjem.

God aften.

3 kommentarer:

  1. Godmorgen og er sikker på at det smagte godt, smørrebrød er sååå godt, også selvom jeg ikke spiser andet ;-)

    SvarSlet
  2. og hold da op hvor svært det er at læse hieroglyferne, inden man lykkes med at kommentere

    SvarSlet
  3. Godmorgen, hov - jeg troede ikke jeg havde de dersens hieroglyffer.
    Ja, smørrebrød ER godt!

    SvarSlet