onsdag den 28. november 2012

Jule tur til Danmark.

Vi kører nord på fredag morgen tidlig.

Så har vi forskellige aftaler med familie og venner, og jeg frygter allerede at jeg vil over spise.

Lørdag frokost hos mine forældre.

Lørdag aften hos min ældste veninde og hendes mand.

Søndag frokost hos min storebror og hans mand.

Søndag aften - evt. middag på restaurant med venner.

Mandag aften middag hos gode venner.

Tirsdag frokost hos mandens faster og onkel.

Ind imellem skal der lige handles ind til jul - evt. et par julegaver? Evt. noget dansk comedy til sønnike på dvd???? Jeg ønsker mig " Forbrydelsen" på dvd samt et par bøger. En tur på kirkegården for at hilse på svigerforældrene.

Jeg er ikke så glad for at pakke. Synes altid, at jeg mangler et eller andet. Men når vi er i bil, så kan man jo pakke alt det man lyster. Har købt lidt Schweizisk chokolade som værtinde gaver, det er nemmere end at skulle stå i kø i div. blomsterforretninger i Danmark.

Hilsen fra et mørkt og regnfuldt Schweiz.

P.S. Vejret lover ikke ligefrem for en nem køretur på ca. 12 timer!!


5 kommentarer:

  1. lyder som en lang køretur, pøj pøj :-)

    SvarSlet
  2. Jeps, Erik - og jeg er ikke så vild med de tyske motorveje.. ! Men ingen alternativ løsning, når vi skal have en del mad med. Tak...

    SvarSlet
  3. Pas på, den er helt gal ned igennem Tyskland faktisk til Basel, med sneuvejr oven på det allerede faldne sne.

    Kør forsigtigt

    SvarSlet
  4. PC, vi kom hjem i går og vejret var meget skiftende. Sne, regn, sol men mest tørt og gråt, så det gik godt.

    Håber vejret er bedre nede mod syd.

    SvarSlet
  5. Det var vist også først idag det bryder igennem med sneen. I går var det strålende solskin hele dagen. I dag +1.5 da jeg gik til dermatologen, hentede et baguette og 40 julekort med kuvert (kostede 53 euro) for det sidste, ok - det er ikke mig der betaler men skal sende til de potentielle nye kunder jeg har i mit sommerhus system.
    Så det er vel kundepleje.

    I var vist heldige at komme hjem igår så.

    Der er 1 decimeter sne i Paris og ned i Rhone alpes sneer det osse, men f.eks. oppe ved Strassbourg / Mulhouse ingenting, meget varieret. Vinteren er kommet tidligt.

    En gammel bloggerveninde skal prøve med sommerhus reservation i Spanien, bruger mine franskehoteller.dk side som idé, det er nemt at skifte pictogrammer og lave en kopi af siden og så lave business, måske noget for dig i Schweiz ?

    For min del sikre det pensionen med hotellerne.

    SvarSlet