lørdag den 22. september 2012

Savner mine unger.

Nu er det ca. 3 uger siden vi sendte vores børn tilbage til Deres skoler. Sønnike til sit universitet i London og datteren til sin kost skole ca. 3 timer herfra.

Sommerferien forløb gnidningsløst - selvom især sønnike "fylder" meget.

Men på sådan en grå regnvejrs dag som idag - ja så savner jeg Dem rigtig meget. Vi taler sammen og ellers e-mail og FB beskeder, meen det er jo ikke det samme.

Sønnike kommer hjem på efterårsferie d. 22. Okt. og jeg regner altså med at vi skal se datteren inden. Vi kan køre derned og evt. spise an aftensmad med hende.

Det er altså en speciel oplevelse at være uden sine børn i hverdagen. Pøver at vænne os til den nye situation. Godt vi har Bernie.


4 kommentarer:

  1. Dejligt billede du sluttede af med med hund og mand, eller omvendt.

    Jo, det er aldrig sjovt når de unge flyver fra reden, men sådan er gamet jo, jeg glæder mig til barnebarn nummer 4 nu, det er en lille tøs i slutningen af november

    SvarSlet
  2. Wau, kan godt forstå du glæder dig :-)
    Jeg vil dog gerne vente et par år endnu.
    Her stormer det en vild pelikan.. hvordan er vejret i syd frankrig?

    SvarSlet
  3. Idag har solen skinnet næsten hele dagen, der har været vind til og fra, imorgen klarer vi vist også frisag, men et rejælt regnvejr er på vej ned over Bretagne og i sydvest har det været meget storm og regn.

    Ungerne er jo væsentlig større end dine. Haha. Sønnen er fra 1975, datteren 1982.

    SvarSlet