fredag den 14. september 2012

Vores frokost i dag.

Så må hver dagen gerne så småt indfinde sig.
Jeg er igen igen lidt på skrump, og startede faktisk dagen med en lille løbetur. Det er ca. en måned siden jeg sidst løb. Så stængerne har været lidt ømme i dag.


Her er vores frokost i dag : en gullerod, en kvart agurk, 2 stk. fennikel, en appelsin, et æble en håndfund jordbær og en skive frisk ingefær.


Et stort glas juice blev det til. Spækket med friske vitaminer....

Spiser du sundt i hverdagen?


9 kommentarer:

  1. pøj, pøj med skrumpen ;-), hverken spiser eller lever sundt men er lykkelig det meste af tiden ;-))

    SvarSlet
  2. Erik, der er jo en svær størrelse, men er på god vej... God weekend.

    SvarSlet
  3. Altså Space! Da jeg efterlyste din sunde mad, var det nu ikke lige det her, jeg tænkte på :-D Håber i har det godt dernede. Knus fra hovedstaden :-))

    SvarSlet
  4. Knus fluks tilbage til dig. Håber alt vel.

    SvarSlet
  5. Hej Space.. Charly er igen en hjerteknuser.. Hvalp siger du.. Når den er voksen vil en indbrudstyv dø, bare ved synet.. Griner.. Vi skrives.. Henrik

    SvarSlet
  6. Ja, du ved jo om nogen at det gælder om at holde tyvene ude ;-)

    SvarSlet
  7. Lækker frokost, men mangler der ikke lidt protein, hvis du er på skrump? :O)

    SvarSlet
  8. Stella, jeg forsøger at spise meget protein om aftenen, men jeg har ikke såå meget forstand på det. Men juicen er et vitamin boost og let at fordøje.

    Hvordan går det med dit løberi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, det gik godt med løberiet lige indtil jeg fik ondt i knæet, så nu holder jeg desværre pause. Var ellers oppe på at løbe 5 km 2-3 gange i ugen. Håber på snart at komme igang igen.
      Ved heller ikke så meget om skrump, men synes der tales meget om proteinkure, hvor man spiser protein til hvert måltid for at booste stofskiftet, nogle af mine kolleger spiser omeletter og kød i lange baner... Smukke billeder højere oppe :o) ER SOM ALTID DØDMISUNDELIG...I DK er det regntid, gråt i gråt, og begyndt at blive mørkt og koldt....

      Slet