tirsdag den 7. februar 2012

En blå negl.

Og det er ikke mode neglelak, jeg skriver om. Men i lørdags var jeg så åndsvag at knalde en køkkenskuffe i, og glemte at flytte højre hånds fuck finger. AV AV AV, det gjorde nas. På med et plaster og videre det gik. Søndag morgen værker det stadig i fingeren - skifter plaster, og så er neglen i mellemtiden blevet helt blå.

Øv, nu er den ikke øm mere- og har fået klippet den helt kort - så nu er jeg forberedt på, at den begynder at falde af. Da jeg var barn bankede jeg en tå i en dørkarm, og den blev blå og faldt af. Den sad bare pludselig en dag fast i strømpen. Men er da lidt mere øm over min finger. Bliver det en underlig negl, der vokser ud?

Nå, smutter ud til en pastaret med aubergine, løg, hvidløg, dåse tomater, mozarella og creme fraiche med et groft stykke brød til.

God aften.

5 kommentarer:

  1. Av av, nu det med negle, min datter og jeg har et fælles problem og hver gang vi ses, så kigger vi efter, vi er eksperter i at flække neglen på højre hånds tommelfinger, det er simpelthen åndsvagt, men vi gør det stort set samme dag begge af os.

    ps. Vi fik en ordentlig dyne sne igår, jeg har ikke været ude siden torsdags, jeg er bange for at brække arme og ben. se varmatin hjemmesiden, der er billeder fra Varområdet diaporama, der er virkelig faldet meget.

    Og koldt er det, næsetippen er rød, men det er ikke af rødvin, jeg har kun en flaske liggende, så jeg rationerer lidt.

    God weekend

    SvarSlet
  2. Ja, man skal passe lidt på de negle.

    Er lige kommet hjem fra en dag på ski - vejret var smukt, men koldt minus 10 grader.

    Håber du har mad i køleskabet, når du sådan er sneet inde. Det er da utroligt med den sne i år.

    Også god weekend til dig :-)

    SvarSlet
  3. AAAVVV. Det gør sk... ondt at slå en negl så den bliver blå. Kan huske jeg erfarede det som barn...den hang og dinglede i flere uger - faldt kun af i den ene side, og jeg måtte plastre den til, så den lissom sad fast, ind til den langt om længe selv faldt af. Så god fornøjelse ;o)

    SvarSlet
  4. Stella, jeg håber ikke den dingler alt for længe, men tør heller ikke hive den af! Ville tro, neglen sad fast i plasteret og kom af? Min sidder helt på endnu 10 dage efter uheldet.

    SvarSlet
  5. Hello folks, neglen sidder stadig fast.

    SvarSlet