onsdag den 28. marts 2012

Bøllemis.

Der gik ikke mange minutter efter vi checkede ind, så kom den lille mis og hilste på os.

Tror ikke han kunne kende os fra sidste år, men han var meget familiær fra starten. Der gik det meste af en dag før vi fik vores kufferter, så vi duftede ikke ligefrem af sæbe.

Er han ikke bare dejlig? Eller ved egentlig ikke om det er en han eller hun. Vores datter havde sin mexicanske veninde med på ferien, og hun kunnne ikke rigtig sige " Bøllemis", så hun kaldte ham " Gangsta pussy".
Bemærk venligst fruens løbesko, der står til luftning på terrassen :-)


Bøllemis fandt hurtigt ud af, at vi havde mælk i minibaren!
Lige en sidebemærkning - denne "vilde" hund, som vi mødte på en anden ø - fulgte os rundt mens vi var der. Selvfølgelig fik den resterne af vores Club Sandwich.

Farvel min lille ven, håber at se dig igen en anden gang.

Jeg fik lidt eksem på mine hænder, men ved ikke om det er p.g.a. overfølsomhed overfor katte eller noget andet? Vi har nu været oppe i over et døgn, og vi kan først hente Bernie i morgen. Sønnike kom med flyet fra London, men både ham, datteren og veninden er ude med venner i aften. Vi tager et stykke rugbrød og så tidligt i seng. Kroppen er træt.

God aften-

5 kommentarer:

  1. NØØØJ, hvor er han kær, ham Bøllemis!! Det må ha' været svært at skulle sige farvel til ham... Men forhåbentlig er det et "på gensyn" i stedet for ;-)
    Billedet af den "vilde" hund ripper også op i mine ferieminder. De mange hjemløse dyr var noget af det værste ved at rejse sydpå, synes jeg.

    Håber, I er kommet til hægterne oven på den lange transporttid.

    Tak for de dejlige billeder, Space ;-)

    SvarSlet
  2. Gakke, tak fordi du kommenterede. Ja- vi kan ikke redde hele verdens dyr, men bare være lidt dyre venlig :-) God weekend.

    SvarSlet
  3. Næ... vi nåede kun at få én kat med hjem fra udlandet, men til gengæld vores drømmekat ;-)
    Det var lidt nemmere at følge med i hinandens liv på TV2 bloggen. Jeg glemmer nogle gange at google ind på blogspot. Det føles lidt mere ensomt her, synes jeg.

    Rigtig god weekend ;-)

    SvarSlet
  4. Der er forresten en gruppe på FB der hedder: tv2bloggens venner. Det er faktisk helt hyggeligt.

    SvarSlet