tirsdag den 6. marts 2012

Endnu en sund aftensmad.

Arbejder stadig med at forbedre mine madvaner.

Menuen i aften var bbq marinerede kyllinge strimler grillet på grillpande.

Dertil grøntsager stegt i olivenolie : Squash, champinons, forårsløg og cherry tomater.

Dejlige farver.


Min tallerken til aften. Vi skulle egentlig ha haft lidt houmous med pita brød til forret, men det droppede vi til fordel for  at dele en flaske rødvin.

Om godt en uge skal jeg i badetøj, og jeg er ikke helt glad for at vægten ikke er gået ned. I dag cyklede jeg i 30 min. og derefter forskellige øvelser på måtten. I eftermiddags en halv times hike med hunden op af bjerget. Nå, men man skal jo lære at elske sig selv, så det vil jeg øve mig på.

Manden skal i morgen til pre- view på Geneva Car Show!

Så den tidlige hundeluftetur står på min regning - men det er jo også motion. Skal jo huske at regne det hele med - tag trappen  istedet for elevatoren o.s.v. Alt tæller med!!

Kryds fingre for at jeg snart smider de 10 kilo, så jeg kan undgå deabetis som min mor og mormor!!!!!

God aften. Hører skøn musik til det sidste glas vin i flasken ;-)



3 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud! Igår fik jeg mig en steak - ahh det er godt nok længe siden sidst, jeg følte jeg havde brug for en ordentlig portion jern. Men ellers har jeg faktisk også været forholdsvis sund på det seneste. Har spist salater til frokost med perlebyg og quinoa, i dag en med bulgur. Yes yes, jeg føler jeg har mere energi af det faktisk.

    SvarSlet
  2. Hmn, jeg ved slet ikke hvad perlebyg og quinoa er, men det lyder eksotisk.

    Har været utrolig slem til at spise natmad, så der er røget nogle ostemadder/ peanutbutter sandwich/ hvad-vi-har på den konto. Det er en forfærdelig uvane, som jeg er ved at bryde.

    SvarSlet
  3. Hehe, det er ikke sådan vildt eksotisk - det er noget kornværk med masser af skønne fibre i - kan klart anbefales. Det mætter på den gode måde.

    Åh ja, peanut butter er en værre en. Jeg var også inden i en periode hvor jeg konstant spiste det på arbejde!

    SvarSlet