søndag den 4. marts 2012

Skøn dag på ski.

Manden og jeg var rimelig tidligt afsted - stod på toppen kl. 09:30 - stod på ski indtil klokken 11, så var der dømt kaffepause i solen - rigtigt dejligt. Ikke så mange mennesker pa pisterne som frygtet.

Spiste en hyggelig frokost med en flaske hvidvin og en liter vand dertil. Kaffe og tirmisu - der manglede ikke noget på denne søndag.


I morgen siger vejrudsigten sne, så vi priser os lykkelige over en smuk dag på ski i dag.

Faktisk gik vi i fitness sidst på dagen - jeg tog 30 min. på motionscykel - lidt stræk øvelser og derefter i spa og pool. Er ret tilfreds med motionen - det plejer ikke at være så godt.

God nat.

4 kommentarer:

  1. Jeg kom til at tænke på Shubberne, Står på en Alpetop, lyder som en rigtig hyggerdag.

    Hernede er vejret superflot, men jeg er som sædvanlig efter en tur nordpå forkølet, så dryptuden nøjes med at stikke snuden ud over altankanten.

    Da jeg var ung havde jeg en drøm om at ha en restaurant i bjergene, serverer glühwein og gullash suppe, det blev kun til drømmen, men tanken vender altid tilbage. Jeg er desværre for gammel nu til at kaste mig ud i et sådant projekt. God dag til dig

    SvarSlet
  2. PC, nyd den skønne tid i Syd Frankrig - det er næsten den bedste tid.

    Jeg drømte engang om at ha et lille hotel, men tror i virkeligheden, at det ville være meget hårdt, så måske godt det ikke blev til noget.

    SvarSlet
  3. Har du også drømt den slags ? Det er bare sjovt. Ja, du har så evig ret, det er et knokleri.

    Mine italienske venner, Massimo arbejder jo som en slags butler hos en familie tandlæge og datteren til en stor butikskæde.
    Hun har åbnet en pasta restaurant sidste år i Cannes, hun laver hjemmelavet pasta (derhjemme i Albenga) og kører det over hver tirsdg til Cannes. Restauranten går vist meget godt, men som det altid er, når man skal have folk på, skal man passe på, en kok med falske papirer var ved at spolerer det hele.

    SvarSlet
  4. Ja- ja, i drømmene er kunderne altid glade og tilfredse, men sådan er virkeligheden desværre ikke.

    Kan du oplyse navnet på den restaurant i Cannes? Regner med en tur derned til April. Vi spiser ofte på "La Libera" i Rue Commandante Andre i Cannes. Det er også rigtigt italiensk, men jo altid sjovt at prøve noget nyt.

    SvarSlet