onsdag den 14. marts 2012

Middagen gik i fisk.

I går fik vi en salat med tun, rejer, avokado, kogt æg, peber, løg og salatblade. Meget mættende.

I dag gik den totalt i fisk.


Sander filet krydres med lidt peber og drisles med lidt olivenolie.
Sendes i ovnen ved 200 grader i 20 min.


Dertil ratouille af rød og gul peber frugt, squash og et løg.
Små fine friske hvide asparges toppe dampes i 15 min.
Frisk pesto af basilikum, parmesan og pinje kerner som lidt sauce.


Citron dertil......
Bon appetit - jeg blev mæt - helt uden stivelse, det er en god fornemmelse.

Ha en dejlig forårs aften derude.

2 kommentarer:

  1. Lækker lækker middag, jeg er et skarn hvad angår lave fisk, når man er alene, blir det bare ikke, men er vi mere end en - så kan det let blive til noget.

    Hjemmelavet af dig pesto eller forretningen ? Jeg elsker pesto, men det er jo ikke altid jeg kan få de rette sager, laver det nogle gange med persille, blir også rigtig godt.

    SvarSlet
  2. PC, vi skal også blive bedre til at få fisk. Bestiller det gerne på restuarant, men er ikke så god til at lave det selv.

    Nej, pestoen er købt færdig.

    SvarSlet