torsdag den 15. marts 2012

Tid til aftensmad igen - igen.

Jeg har kogt en kæmpe portion hvidkålssuppe. En del er frosset ned i passende 2- portioners bokse, så er det nemt at varme i mikro ovnen.

Endelig fik jeg taget mig sammen og startede dagen med en løbetur, vejret var skønt og turen gik godt. Ikke noget racer tempo - men dog godt rød i hovedet og svedte som en gris.

Nå, men suppen skulle være vores aftensmad, men manden gik og var lidt "grumpy", så nu er han kørt efter sushi til forret. Gad vide hvor mange stykker han kommer hjem med?

Vægten bevæger sig stadig nedaf, omend langsomt.


Datteren kommer hjem i morgen. JU HUU, så skal vi snart på ferie. Hun har sin roommate med - en sød pige fra Mexico. De tager toget herned, når de har fri fra skole - hvilket er kl. 16:30 , så det bliver en sen aftensmad. Min mand henter dem i Zürich, og så forbereder jeg et oste-pålægsbord med lidt kiks og brød. ( Ikke slanke mad ).

Lørdag skal vi monster tildigt op, og så flyver vi :

Zürich - London ( skifte fra Heathrow til Gatwick )

London - Barbados ( en dag på Sandy Lane, hvor den sidste James Bond film blev filmet ).

Barbados - Mustique.

Så er det bare 10 dages afslapning. Løbetøjet bliver pakket, men mon ikke vægten går lidt op på sådan en tur. Men så er det bare op på hesten igen.

Vejret har været fantastisk, så tror desværre ikke der bliver mere ski i år!

Ha en dejlig aften.




3 kommentarer:

  1. Hvor har du bare været dygtig imens jeg har været "væk":)
    Håber I får en rigtig dejlig ferie.

    SvarSlet
  2. Mange tak, og herligt at "se" dig her igen.

    SvarSlet
  3. Jeg skulle have set dette tidligere, så ku jeg da ha båret kufferterne rundt overthere. hehehehe

    God ferie

    Hej NB. Hilsner fra Provence til dig, godt at se du er igang igen.

    SvarSlet