tirsdag den 31. januar 2012

At drømme.

Jeg synes jeg plejer at kunne huske mine drømme.


I nat var min mand meget træt af mig. Han sagde, at jeg havde talt i søvne i over en time på fransk, tysk og engelsk. På et tidspunkt havde jeg strækt begge ben med dynen direkte op imod loftet..... manden havde tænkt, hva fanden har hun gang i? Synes det er meget underligt. Måske jeg har været en anelse presset over mange gæster i weekenden, og nu endelig kan slappe af - eller nogle konstruktive bud????

Tja, sindet er en underlig størrelse, og jeg forstår det ikke altid.
Billedet er datteen og jeg på Bahamas i 2008.

4 kommentarer:

  1. he he, lyder som en heftig drøm ;-))

    SvarSlet
  2. Vær du glad for at det ikke kig værre. For nogle måneder siden drømte jeg, at jeg spillede fodbold og skød hårdt til en bold, støn og suk, for jeg vågnede og havde smadderondt, da det var væggen som var bolden.
    En uge efter, til læge, så skadestuen og røntgen, men ingenting brækket, påstod de. Det blev værre og værre med pegetåen stor som en cigar, rød og blå også, den lange ved siden af storetåen, og en ny røntgen var påkrævet.
    Stadig påstod den ikke var brækket, og idag har jeg så en tå der ligner et stort C, bad, bad, men sådan kan det gå i vilde drømme ;-)

    SvarSlet
  3. Av- av, ikke nogen god drøm.
    Har forresten engang drømt, at jeg skulle tisse - det var sgu ikke så fedt at vågne ved :(

    SvarSlet