tirsdag den 17. januar 2012

Højrehåndet.


Jeg er så højrehåndet, at det er svært at komme neglelak på min højre hånd. Som barn skulle vi altid prøve at skrive og tegne med venstre hånd, måske man igen skulle øve sig på at bruge den noget mere?

Nå, men vejret er flot med sol og høj blå himmel - og koldt! Jeg var ude og lege med Bernie, og så opdagede jeg små grønne spirer fra nogle hyacinter jeg satte i efteråret. Det er da lidt tideligt, synes jeg- måske fordi de er en potte under et oliventræ?

Er egentlig i et ok humør, men læser så om et fuldstændigt meningsløst overfald på en ung mand i Chicago. Overfaldet er filmet og lagt ud på youtube - hvad helvede foregår der i hovedet på disse mennesker? Jeg bliver altså så arrig, og nej jeg har ikke lyst til at se klippet.

Vi er inviteret til vinsmagning med canapeer i aften, men jeg ved ikke helt om jeg har lyst til at tage med. Nu ser vi ?

Ha en dejlig tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Smukt billede, man får helt lyst til at sätte sig ned der og märke verden :)
    Min sön kom hjem og fortalte om overfaldet, jeg har også set videoen, og endnu engang er jeg bare chokeret, hvad fanden er det for en verden vi lever i?
    Man kan slet ikke holde ud at tänke på hvis ens börn en dag skulle rende ind i sådan en flok.
    Ved ikke hvad der sker i hovedet på sådan nogle, men der kan ikke ske ret meget fornuftigt.

    Vinsmagning med hapsere, den er jeg med på :)

    SvarSlet
  2. Der findes så megen uforløst vrede rundt omkring i verden og ligeså megen meningsløst vold, suk.
    Og nej, jeg orker ikke at se klip med vold og mishandel, har sgu set nok af den vare.

    Fortsat god aften til jer begge ;-)

    SvarSlet
  3. NB, ja jeg tog med til vinsmagning og efterfølgende middag med 15 danskere. Ok hyggeligt, men nogle gange har jeg bare lyst til at isolere mig. Min søn havde ikke set det, men jeg fortalte ham om det.

    Erik, jeg har ikke set så meget vold irl, men forstår ikke man kan overfalde en helt tilfældig person på gaden. God aften i Kbh.

    SvarSlet