torsdag den 26. januar 2012



Har egentlig ikke det store at fortælle, og for mig alligevel. Vi holder housewarming i vores "nye" hus i bjergene, som vi overtog i juni måned. Men nu er det ved at være færdigt.

Vi har inviteret 4 venner , der bor i Schweiz - en er så sød at tage turen fra Kbh., vores datter kommer med hendes mexicanske roommate. Så vores lille stue bliver fuld.

Har strøget stof  servietter i dag, købt få blandede friske blomster og ja kødet er bestilt hos slagteren, så er der ikke så meget mere at gøre.

Vejret var smukt i dag med sol og blå himmel, men jeg havde ikke rigtig lyst til at stå på ski. Manden tog afsted lige over middag, og jeg satte mig i solen med den nye Liza Marklund bog.

Til aften marinerede jeg noget kalkun kød i teryaki marinade, som kom i wokkken. Derefter tilsattes hvidkåk og fint snittet gulerødder. Tror det var sundt.

I aftes var vi inviteret til middag hos et schweizisk/belgisk par sammen met hollandsk par. Hold da op en international aften. Det var rigtigt hyggeligt - al samtale foregik på engelsk, men det er fint.

Tror nok vi må invitere tilbage.......

Bye-bye....




2 kommentarer:

  1. Du lyder som den perfekte værtinde og hausfrau ;-), håber at I får en fin fest ;-)

    SvarSlet
  2. Ha-ha, det ved jeg nu ikke, men tak!

    SvarSlet