onsdag den 11. januar 2012

En " pjække dag "......

eller, da jeg jo går hjemme er der jo ikke noget at pjække fra, men følelsen sidder dybt i mig. Jeg sov længe i dag - havde ikke planlagt noget, og vejret var kedeligt. Da jeg ikke kunne holde ud at ligge der og grynte længere stod jeg op - klokken var vel blevet henad 12:30 Uha...... men i stedet for at få dårlig samvittighed tændte jeg et duftlys på badeværelset.
 Tog mig god tid og
- barberede ben
- filede hæle
- gav håret en kur
- tog et langt brusebad med en god scrub
- redte hår
- børstede tænder
- cremede mig ind
- lakerede negle - både finger og tånegle

tog noget behageligt tøj på = grim gammel t-shirt og forvaskede jeans.

Strøg et par skjorter, vaskede tøj, checkede computer og gik tur med hunden.

Nu har jeg lige set en gyserfilm med sønnike  "1408"- det er rigtig kvalitetstid for mig. Manden er til squash og i morgen smutter vi afsted på en forlænget weekend.

Så, selvom dagen startede langsomt i et lidt træls tempo blev det alligevel en god dag.

4 kommentarer:

  1. Ih det er da sådan en pjäkkedag skal holdes, arbejde eller aj, så har man jo ting man skal op til. Dejligt at bruge tid på sig selv på den måde, jeg er selv kommet i sving med den slags så småt igen.

    Hvad synes du om 1408? Jeg er ret kräsen hvad gysere angår og det er heller ikke gysere jeg har flest af. Men jeg fik köbt RED som I var inde og se for...et par år siden er det vel efterhånden...det er en keeper:)

    Rigtig god weekend til jer:)

    PS: Her vältede sneen ned for et par dage siden, i går var det frost og glat af h til, i dag regner det. Men jeg klager ikke jeg lever gerne uden sne denne vinter.

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig dejlig dag, hvor man gir sig selv hele armen.

    Forøvrigt, dit køkken er blevet rigtig flot. Gratulerer med det.

    God tur til det sydfranske. Vejret er fint men morgenkoldt.

    SvarSlet
  3. NB, jeg har ikke set mange gysere i de senere år, men 1408 = 13, er okay. Det bedste var at sidde i sofaen med den 19 årige og snakke lidt om, hvornår vi fik kuldegys. Det sker nemlig ikke så ofte.

    SvarSlet
  4. Vi ankom til Nice i let sol og 11 gr., så det var fint. Nu buldrer pejsen, og hundene elsker at vi er her. Tak for kompliment til køkkenet! Ha det godt.

    SvarSlet