søndag den 8. januar 2012

Ikke så meget nyt.

Vi er hjemme igen og er flyttet ind i vores moderniserede hjem. Det nye køkken er så fedt, med mange skønne detaljer. Så det nyder vi meget. Men men så mangler man pludselig et par nye lamper og noget, når man rokerer rundt på hele balladen.

Manden kørte datteren tilbage til skolen i går. Helt vildt som hun har savnet sine venner, men det er vel et godt tegn.

Sønnike bliver her indtil weekenden, så skal han til Stockholm og besøge kæresten og hendes familie. Mandag er det tilbage til London og overtage lejligheden. Vi forsøger at bestille Ikea møbler over nettet til ham, men mon ikke "indretnings-mor" skal et smut derover og hjælpe med det praktiske?

I weekenden smutter vi til syd Frankrig og ordner forskellige ting der. Så der er noget hele tiden, synes jeg.

Nu da vi er hjemme, er jeg også i nærheden af min badevægt - og ju-hu, jeg har ikke taget på over jul og nytår, som jeg ellers havde frygtet. Det er status quo- men det går ikke helt så godt med at springe hverdags vinen over.

Nå, weekenden har været meget stille og rolig. Vejret er kedeligt gråt her, og det monster sneer i bjergene.

Vi holder en lille house warming i vores hus i bjergene sidst i Januar. Vi bliver kun 7 - det er ikke så mange venner vi har fået i Schweiz, men håber det bliver hyggeligt.

Blot et lille pip på spotten!

8 kommentarer:

  1. heller ikke så meget nyt herfra ;-), men derfor kan du jo godt få en lille hilsen ;-)

    SvarSlet
  2. Fandt dig, efter nogen besvær, her....jeg er håbløs amatør, synes det her er rigtig svært at finde rundt i. Man skal lissom vide, hvad/hvem man leder efter, kan ikke "surfe" rundt....Men glad for at have fundet dig, så jeg fortsat kan følge med i din færden rundt omkring....

    SvarSlet
  3. Hej Stella, nej - det tager vist noget tid at finde rundt her. Glad for at du har fundet mig. Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Intet nyt kan være godtnyt Space.

    Sikkert godt I kom til huset nu, det vælter vist ned med sne i Østrig så det gør det nok osse hos jer.

    Her fra januar har jeg tilladt mig den luksus at have en portugisisk rengøringsdame 2 timer hver uge. Hvor er det bare lækkert, er er rent som på et nyistandsat hotel. Det er godt givet ud penge - og jeg kan koncentrere mig om vigtigere ting.

    Der er gang i de unge mennesker ser jeg. Det er rart det går fint for dem. Min datter har fundet den helt rette langt om længe - håber jeg. De har kendt hinanden nu i flere måneder, der er intet negativt at sige, det er rart.

    Ha en god dag in Suisse.

    SvarSlet
  5. Håber du fortsat vil være glad for din rengøringshjælp. Jeg har også en dame, der kommer en gang om ugen. Hun er ærlig og tømmer også postkasse, når vi er væk i længere tid. Desværre er hun ret hårdhændet og gør ikke så godt rent. Men - det er svært at finde en god hjælp, synes jeg.

    Håber din datter har fundet prinsen på den hvide hest. Mine unger skulle gerne nå at ha mange kærester, før de finder den rette ;-))

    Bon jour a Var.

    SvarSlet
  6. Velkommen hjem :-D
    Flot at vägten ikke bringer dårlige nyheder her oven på jul og nytår, det kan väre en fristende tid, men som man siger er det ikke det mellem jul og nytår der er problemet, men det man spiser resten af året :-D

    Din sön kan roligt gläde sig til en tur til det smukke Sverige og nordens Venedig:)
    Og mon ikke også han gläder sig til den nye lejlighed, som uden tvivl nok skal blive mega hyggelig med mors hjälp;)

    Dejligt din datter var glad for at skulle på skolen igen til sine nye venner, det er absolut et godt tegn og ville väre frygteligt hvis hun havde det modsat:)

    Tillykke med jeres "nye" hjem.

    SvarSlet